м. Київ, вул. В’ячеслава Липинського, буд. 12, оф. 1
(044)235-63-34, (044)234-05-10, (044)234-05-08

Інформація про механізми захисту прав споживачів

Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг визначається Законом України «Про захист прав споживачів», Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та іншими нормативно-правовими актами, що містять положення про захист прав споживачів.

Розгляд звернень споживачів  здійснюється у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».

Подати звернення можливо:

  • особисто за місцезнаходженням Компанії;
  • шляхом направлення звернення на електронну пошту office@ginvest.com.ua;
  • шляхом направлення листа разом із документами на адресу: 01054, Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Липинського, буд.12, оф. 1.

У зверненні необхідно викласти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти:

  • ваше прізвище, ім’я та по батькові;
  • місце проживання;
  • електронну пошту;
  • суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги;
  • дату підписання.

Терміни розгляду звернень встановлені Законом України «Про звернення громадян». Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Не розглядається анонімне звернення без імені автора та не зазначення місця його проживання.

Також не розглядається повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішене.

У випадку неможливості врегулювання спірних питань в адміністративному чи позасудовому порядку, споживач фінансових послуг може звернутися до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.

Зворотній зв’язок

залиште ваші контактні дані і ми вам зателефонуємо