Механізм захисту прав споживачів фінансових послуг визначається Законом України «Про захист прав споживачів», Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України та іншими нормативно-правовими актами, що містять положення про захист прав споживачів.
Розгляд звернень споживачів здійснюється у відповідності до Закону України «Про звернення громадян».
Подати звернення можливо:
- особисто за місцезнаходженням Компанії;
- шляхом направлення звернення на електронну пошту office@ginvest.com.ua;
- шляхом направлення листа разом із документами на адресу: 01054, Україна, м. Київ, вул. В’ячеслава Липинського, буд.12, оф. 1.
У зверненні необхідно викласти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти:
- ваше прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання;
- електронну пошту;
- суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги;
- дату підписання.
Терміни розгляду звернень встановлені Законом України «Про звернення громадян». Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Не розглядається анонімне звернення без імені автора та не зазначення місця його проживання.
Також не розглядається повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішене.
У випадку неможливості врегулювання спірних питань в адміністративному чи позасудовому порядку, споживач фінансових послуг може звернутися до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.